Propozycja z przeszłości
Jak zarządzać relacjami w pracy
Dlaczego
W pracy liczy się odpowiedzialność i skuteczność w wykonywaniu zadań. Kluczowym czynnikiem, wpływającym na nasze zaangażowanie i efektywność w pracy, jest panująca w niej atmosfera, odzwierciedlająca relacje między współpracownikami, między przełożonymi a podwładnymi.
To czy lubimy naszą pracę, jaką mamy motywację do jej wykonywania zależy w dużym stopniu od tego, jak odnajdujemy siebie w zespole, jak współpracujemy z innymi.
- Ja w relacjach w miejscu pracy
- Jaki mam wpływ na relacje w pracy?
- Jak mogę bardziej świadomie zarządzać relacjami w pracy ?
W ramach programu proponujemy:
- nauczania
- modlitwa osobista
- spotkania w małych grupach
- warsztaty
- wspólna modlitwa
- chwile wytchnienia, rozmowy, kontakty…
Program
Spotkanie odbyło się – zapraszamy za rok 🙂
Gdzie, Kiedy, Noclegi, Posiłki
Spotkanie odbyło się – zapraszamy za rok 🙂
Kontakt
Jolanta Jusiel
e-mail: praca@chemin-neuf.pl
tel. 505 287 177