Propozycja z przeszłości

Jak zarządzać relacjami w pracy

Dlaczego

W pracy liczy się odpowiedzialność i skuteczność w wykonywaniu zadań. Kluczowym czynnikiem, wpływającym na nasze zaangażowanie i efektywność w pracy, jest panująca w niej atmosfera, odzwierciedlająca relacje między współpracownikami, między przełożonymi a podwładnymi.

To czy lubimy naszą pracę, jaką mamy motywację do jej wykonywania zależy w dużym stopniu od tego, jak odnajdujemy siebie w zespole, jak współpracujemy z innymi.

  • Ja w relacjach w miejscu pracy
  • Jaki mam wpływ na relacje w pracy?
  • Jak mogę bardziej świadomie zarządzać relacjami w pracy ?

W ramach programu proponujemy:

  • nauczania
  • modlitwa osobista
  • spotkania w małych grupach
  • warsztaty
  • wspólna modlitwa
  • chwile wytchnienia, rozmowy, kontakty…

Program

Spotkanie odbyło się – zapraszamy za rok 🙂


Gdzie, Kiedy, Noclegi, Posiłki

Spotkanie odbyło się – zapraszamy za rok 🙂

Kontakt

Jolanta Jusiel

e-mail: praca@chemin-neuf.pl

tel. 505 287 177